Hotel Natura Residence SPA Siewierz

Witajcie ! :*

Dorwałam się do komputera, bo wreszcie przestał się wyłączać po 15 minutach...Uwierzcie to może doprowadzić człowieka do cholery ;) Ale przechodząc do rzeczy, znalazłam zdjęcia z wyjazdu z moim Ukochanym do Spa w Siewierzu. Postanowiłam o nim napisać, ponieważ myślałam, że o tym Spa, które jest na samym końcu świata (wiecie...lasy, jeziora, dokładnie jedna  droga do niego prowadzi) mało kto słyszał. A tu takie zdziwienie! Czytam sobie ostatnio jakąś gazetę w stylu "Naj" ( nie pamiętam dokładnie jaka to była) i napotkałam artykuł o świetnych miejscach do spędzenia wakacyjnego weekendu w Polsce, a w nim pomiędzy 10 innymi Spa właśnie to, w którym byłam.

 Powiem Wam szczerze, że Spa w Siewierzu to świetne miejsce na zrelaksowanie się. Jak już wcześniej napisałam znajduje się ono w środku lasu, a widok z balkonu jest przepiękny. Można podziwiać z niego piękno przyrody, w tym wypadku jezioro i lasy. Obsługa jest tam przemiła, a basen, na którym byliśmy praktycznie non-stop, był jakby naszym prywatnym. To był cud, gdy przyszła tam jakaś osoba poza nami. Nie obeszło się również bez zabiegów. Skorzystaliśmy z masażu i maseczki pod oczy. Na każdym kroku można było wyczuć tą spokojną aurę, która tam panowała. Jeśli ktoś nie ma jeszcze pomysłu na dwudniowy wyjazd lub nie ma więcej czasu, niż dwa dni na relaks, to gorąco polecam właśnie to miejsce. W Siewierzu nie znajduje się oczywiście samo Spa.  Dodatkowo, gdy już się tam jest, można zrobić sobie wycieczkę na ruiny zamku w Siewierzu, w którym cyklicznie odbywają się różne imprezy (ostatnio nawet Międzynarodowy Festiwal Blues'a). Niedaleko zamku znajduje się również siłownia pod chmurką, z której chętnie skorzystaliśmy, a 500 m od zamku skromny, ale ładny ryneczek. Polecam to miejsce chociażby na jednodniową wycieczkę na ryneczek i ruiny zamku, niekonieczne tylko do Spa :)




















8 komentarzy :

  1. super zdjęcia! widać, że wyjazd się udał :)
    zapraszam:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjecia! Sliczna z Was para ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wybrałabym się do takiego spa na parę dni zabiegów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie wyglądasz w czerwonym!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam filmy reklamowe tego miejsca i muszę przyznać, że jest niesamowite. Z milą chęcią bym je odwiedziła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam daySPA! Warto czasami pozwolić sobie na takie dni totalnego odprężenia, kiedy nic i nikt się nie liczy. Lubię o siebie dbać, ponieważ wychodzę z założenia, że w zadbanym ciele żyje zdrowy duch. Dlatego właśnie często uczęszczam na relaksacyjne masaże wykonywane przy użyciu rozgrzanych kamieni, podczas których mogę się zrelaksować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hotel prezentuje się bardzo interesująco. :) Odkąd prowadzę własną firmę, to nie mam już niestety zbyt dużo czasu na takie prywatne wypady, znacznie bardziej przemawiają do mnie teraz hotele konferencyjne. :D

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.