łOSTRA PAPRYKA przyspieszająca odchudzanie. Czy suplement diety 3dChili na bazie papryki działa?


Hej! :* Ostatnio mam to szczęście, że mogę potestować różne suplementów diety. Tym razem padło na 3Dchili, suplement przyspieszający odchudzanie. Przed rozpoczęciem kuracji na Insta i FB śmiałam się, że będzie łOSTRO, a to wszystko dlatego że 3Dchili jest na bazie papryki ;) Ciekawi jakie efekty daje kontrolowane jedzenie papryczki w kapsułkach? ZAPRASZAM NA RECENZJE! :*


MINI OPIS: 3 rodzaje kapsułek - każda na inną porę dnia

W opakowaniu 3Dchili znajdziemy 90 kapsułek różnego koloru. Nie bez powodu! Twórcy tego suplementu zwracają uwagę na dobowy cykl pracy naszego organizmu stąd, każdą bierzemy o innej porze, aby uzyskać jak najlepsze rezultaty, a organizm wprowadzić na najwyższe obroty ;) Chcę tutaj też zaznaczyć, że suplement składa się w większości z naturalnych składników, co w tym przypadku jest super! <3



DZIAŁANIE

ŻÓŁTA KAPSUŁKA - rano wspomaga pracę organizmu
CZERWONA KAPSUŁKA - bierzemy w południe by spalić tłuszcz i zbędne kalorie
ZIELONA KAPSUŁKA - wieczorem oczyszcza z toksyn



DAWKOWANIE 

Suplement możemy zażywać na dwa sposoby: 
◾po 3 tabletki dziennie po jednej z każdego rodzaju lub 
◾w PRZYSPIESZONEJ WERSJI, czyli 6 tabletek w ciągu dnia, po dwie o podanych porach dnia. 

Osobiście zażywałam kapsułki w podstawowej wersji, czyli 3 tabletki dziennie :) W tej wersji dawkowania kapsułek starczyło mi na 30 dni kuracji. Kapsułki należy zjeść pół godziny przed posiłkiem i tak też robiłam! :)




EFEKTY i MOJA OPINIA

Dokładnie za 3 dni skończę kurację, ale już dziś mogę Wam rzetelnie opowiedzieć o efektach. Producent zapewnia, że przy regularnym stosowaniu zniknie nam cellulit, wymodeluje sylwetkę, poprawi się metabolizm, a także schudniemy. Brzmi bajkowo, ale czy tak jest? 


Myślę, że aby pozbyć się tych wszystkich problemów musielibyśmy zrobić kurację co najmniej 3 miesięczną, ale i po 1 miesiącu zauważyłam fajne rzeczy. MOJA OPINIA:

fajnie trzyma mi się waga - nie grubnę, nie chudnę - choć nie trzymam żadnej diety, jedynie ćwiczę od czasu do czasu ;)
◾zauważyłam, że skóra na nogach zrobiła się bardziej jędrna i jakby cellulit zaczął znikać - w to nie mogłam uwierzyć, a jednak! Mam wrażenie, że to dlatego że woda jest intensywniej uwalniana z organizmu dzięki nocnej detoksykacji :) Efekt pewnie też wzmocniło moje robienie przysiadów i ćwiczenie, ale i tak plus za to że coś się w tym polu dzieje po stosowaniu "papryczki w kapsułkach" <3
◾trochę jest to absorbujące, aby pamiętać o stosowaniu tabletek o każdej porze dnia, ale da się przeżyć ;) 
◾początkowo miałam rewolucje żołądkowe <ups> ale po kilku dniach przeszło
◾zmniejszyły się boczki!!! 
po żółtych tabletkach rano miałam mniejszy apetyt, więc dla trzymania diety to całkiem dobrze :)
  

KUPISZ➡TU



Używałyście suplementów na bazie papryki? JAK WASZE ODCZUCIA? :)

2 komentarze :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.